نکات آموزش مدل مو برای خانم ها

زمان مورد نیاز برای تدریس این دوره یک ماه می باشد و در ابتدای دوره کلیه مباحث تدریس شده بصورت مکتوب ارائه می گردد. تا دانشجویان با دانستن سرفصل های باقی مانده بتوانند در طول ترم آماده شوند. آموزش در این دوره کاملا منطبق بر علم روز دنیا بوده و مشابه دانشگاه های زیبایی معروف کشورها می باشد.

آموزشگاه آرایشگری زنانه خوش ذوق زیر نظر جناب آقای مجتبی علی نژاد از هلند و مجارستان دارای مدرک لیسانس گریم و فوق لیسانس آرایشگری با هدف ایجاد شغلی پایدار راه اندازی شده است.

چرا باید در دوره آموزش آرایشگری زنانه ممتاز شرکت کنم؟

آموزشگاه آرایشگری بانوان بر اساس تعریف انجمن های فنی و حرفه ای دوره های آموزشی را تدوین کرده است. متقاضیان این دوره از آموزش درجه یک برخوردار خواهند شد. در اولین کلاس آرایشگری زنانه با ابزار و برش های مختلف با کیجی، پیتاز و تیغ آشنا می شوید.

سرفصل های دوره اول مدل موی زنانه به شرح زیر است:

موهای بلند کوتاه

یک نوع پوند

کوتاهی مو (تیغ کوتاه، خال، تتریس، تمام مدل مو، اکشن دراماتیک، حجم، قیچی، کار مد)

ویرایش سه بعدی

ماساژ سر و صورت

صاف کردن دائمی مو و فر کردن دائمی مو

مجله تحقیقی

انواع دسته بندی ها

روی همه مدل‌ها و حالت‌های مو با هم کار کنید

ویتامین ها و بازسازی مو

و….در این دوره علاوه بر فصل های فوق، دو فصل دیگر در زمینه زیبایی نیز به صورت رایگان آموزش داده می شود که ساخت ماسک های دست ساز است. از طریق سایت قوشق رسالت می توانید ثبت نام و از دوره بازدید نمایید. یا با مشاور ما تماس بگیرید.

پژمرده

Fade با ارتش ایالات متحده در سال 1940 شروع شد. در جنگ جهانی دوم، آلمانی ها از مدل موهای بلند SLICK (سبک ژل) استفاده می کردند و در اطراف سر با یک سبک SLICK در بالای سر تغذیه می کردند.

خوراک یک درجه بندی کوتاه از پایین به بالا است. قبل از دادن غذا، باید غذا را کنترل کنیم، نه مانند غذا خوردن.

تکنیک های مختلف تغذیه

قدرت کنترل شده با قدرت تمیز کردن یکسان نیست (یعنی باید بدانیم بر اساس دانستن اینکه کدام مدل قدرتی به کدام سر یا سر می رود!) تمرین قدرتی Guideline یا Noguideline:

1. بدون خط راهنما

ما از این به بعد شروع به ناپدید شدن می کنیم.

2. جهت

جداکننده های غذا با خطوط راهنما، راهنما نامیده می شوند.

ما بدون کنترل اضافی فشار شانه و بازو و حرکت غذا دست های آزاد (فست فاید) را انجام می دهیم.

یک ماسک دست ساز


مباحث آموزش مدل مو برای خانم های کلاس اولی

آموزش موی بانوان

موهای بلند کوتاه

یک نوع پوند

کوتاهی مو (تیغ کوتاه، خال، تتریس، تمام مدل مو، اکشن دراماتیک، حجم، قیچی، کار مد)

ویرایش سه بعدی

ماساژ سر و صورت

صاف کردن دائمی مو و فر کردن دائمی مو

مجله تحقیقی

انواع دسته بندی ها

روی همه مدل‌ها و حالت‌های مو با هم کار کنید

ویتامین ها و بازسازی مو


و….درباره آموزش مو برای زنان بیشتر بدانید:

توجه به سبک آرایش بازیگران و افراد مشهور می تواند راهی برای شناخت جدیدترین گرایش ها باشد. اگرچه بسیاری از این افراد سبک خاص خود را دارند و آرایش همیشه یکسان است. روال آنها نیز می تواند مفید باشد. کپی کردن این سبک های آرایش چندان سخت نیست. در اینجا چند نکته در مورد نحوه تقلید آرایش وجود دارد.

گوش دادن نیاز به تمرین دارد. سعی کنید و دائما منتظر بمانید، یاد بگیرید آرام، ساکت و تنها باشید. دنیا آزادانه به شما پیشنهاد خواهد کرد که نقاب را از صورتش بردارید، چاره ای جز افتادن به پای شما ندارد.

مراقبت از مو برای خانم ها

آموزش بهداشت ناخن

مراقبت آنلاین مو برای خانم ها

آموزش حفظ تعادل صورت

آموزش نقاشی چهره

آموزش ترمیم مو

آموزشگاه آرایشگری زنانه

دیپلم خانم هایی که مو می کنند

انواع آرایشگاه

یک آموزشگاه آرایشگری خوب دوره های آرایشگری متنوعی دارد که به شما این امکان را می دهد تا با توجه به قدتان بهترین دوره را برای خود انتخاب کنید. انواع آموزش آرایشگری در آموزشگاه هوشزه به شرح زیر است:


مراقبت از مو برای خانم های شیک پوش

آموزشگاه آرایشگری زنانه خوش ذوق متشکل از مدرسین مجرب و مجرب در زمینه آرایشگری زنانه و با مجوز رسمی از انجمن فنی و حرفه ای کشور و انجمن مراقبت های زیبایی استان تهران فعالیت می کند.این آموزشگاه با بیش از ده سال کار حرفه ای و با تکیه بر دانش خود در زمینه آموزشی این افتخار را دارد که شاگردان زیادی در زمینه مراقبت و زیبایی آقایان تربیت کند.


با توجه به هدف بلندمدت این موسسه، تمام تلاش مدیران و مربیان این موسسه ارائه بهترین خدمات و دادن فرصت به دانشجویان برای توسعه کمی و کیفی فعالیت های خاص این مجموعه می باشد.

بازخورد دانش آموزان

هدف آموزشگاه آرایشگری زنانه ارائه بهترین و به روزترین آموزش ها در آموزش است و هدف این آموزشگاه فراهم آوردن فرصت هایی برای دانشجویانی است که می خواهند با مشارکت در مراقبت از موی بانوان و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، دانش خود را در این زمینه به روز کنند.

نمونه هایی از رضایت دانشجو را در اولین مدل موی زنانه مشاهده می کنید.