یکی از بهترین مواد برای تشکیل سقف کاذب PVC است. PVC نوعی پلاستیک سخت است که در آن پلی وینیل کلرید یکی از مؤلفه های اصلی ساختار آن است و در طی یک فرآیند ترموشیمیایی تولید می شود. این ماده یک محصول نفتی است و محدودیت دیگری در مصالح ساختمانی وجود ندارد. PVC را می توان به هر شکلی انجام داد و می توان طرح های مختلفی را روی آن انجام داد.
سقف های آویز PVC را نیز می توان روی دیوارها و نمای ساختمان قرار داد. آنها هر دو عایق صدا و حرارتی و ضد آب هستند. بنابراین ، این سقف ها در مناطق مرطوب نیز استفاده می شوند. این نوع سقف پایین نسبت به سایر مواد مشابه ارزان تر است و به راحتی قابل تعویض است.
به دلیل مقاومت و دوام بالا ، سقف های پایین که در حال نصب هستند بهترین انتخاب برای سقف های حمام محسوب می شوند.

سقف کاذب پی وی سی
knauf یک سقف کاذب


Knauf یا Knauf نام یکی از مارک های آلمانی است که در زمینه مصالح ساختمانی کار می کند. knauf نوعی ورق پوشیده از گچ است که توسط Knauf تولید می شود. سقف جعلی این برند یکی از پر استفاده از انواع سقف های جعلی است که سبک ، ارزان ، انعطاف پذیر و آسان برای نصب هستند.

این نوع سقف ها به دو نوع ساده و تزئینی تقسیم می شوند. سقف های معمولی Knauf به شکل پانل های گچ ساده ساخته و نصب می شوند ، اما اجرای طرح های مختلف پانل های تزئینی امکان پذیر است.

دلخور
یک سقف گریلیوم جعلی

در مکان های تجاری مانند رستوران ها ، بیمارستان ها و نمایشگاه ها ، از سقف های کاذب با گریلیوم استفاده می شود. این سقف ها سقف های زینتی در نظر گرفته می شوند و اغلب به گونه ای طراحی می شوند که متحرک باشند. یکی از ویژگی های مهم این سقف ها امکان دسترسی آسان به سقف اصلی و تجهیزات زیر آن است.سقف های گریلیم اغلب مربع و مستطیل و همراه با انواع دیگر سقف های کاذب هستند. این نوع سقف ها قابل شستشو ، به راحتی نصب شده و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم هستند. این قدرت و دوام آنها را به انتخاب خوبی برای سقف های تجاری تبدیل می کند.

سنگ فرش
سقف جعلی آلومینیوم

اگر عجله دارید که سقف پایین خود را قرار دهید ، از سقف های آویز آلومینیوم استفاده کنید ، زیرا آنها به گچ کاری و سایر فرآیندهای زمان بندی نیاز ندارند و به سرعت نصب می شوند. این نوع سقف های کاذب به راحتی تعمیر می شوند و دسترسی به فضای زیر سقف اصلی به راحتی امکان پذیر است.
انواع مختلفی از سقف های کاذب آلومینیوم وجود دارد زیرا ؛

  • شبکه فلزی سقف کاذب
  • یک سقف جعلی با کاشی آلومینیومی
  • یک سقف جعلی با یک گچ
  • سقف کاذب در البرز

سقف جعلی آلومینیوم
سقف جعلی صوتی


آکوستیک یا به سادگی قرار داده شده یکی از شاخه های فیزیک است و موضوع اصلی آن مطالعه امواج مکانیکی در گازها ، مایعات و مواد جامد است. آکوستیک بسیاری از جنبه های زندگی ما را تحت تأثیر قرار می دهد و تولید سقف های صوتی و دیوارها را می توان یکی از آنها در نظر گرفت.
بیشتر کاشی های صوتی از الیاف معدنی برای کاهش سر و صدای محیطی ساخته شده اند. این برگه ها صدا و سیما را در محیط جذب می کنند. در جاهایی مانند چین ، تئاترها یا سالن ها نباید سر و صدایی وجود داشته باشد ، بیشتر کاشی های صوتی استفاده می شود.

سقف جعلی صوتی
سقف کاذب مصور


یکی از آخرین انواع سقف های پایین ، تصویر پایین سقف است. این نوع سقف های کاذب به دو نوع تقسیم می شوند: آسمان الاستیک و مجازی. تفاوت بین این دو پوشش در ساخت آنها است ، آسمان مجازی تکه تکه شده است ، اما الاستیک تکه تکه است.سقف های کشسان معمولاً بهتر از آسمان مجازی به نظر می رسند.

این سقف های کاذب برای محیط های مرطوب نیز مناسب هستند. البته باید بدانید که سقف کشسان اگرچه ظاهر بهتری نسبت به آسمان مجازی دارد اما ایراداتی دارد از جمله اینکه به دلیل طراحی یک تکه به وسایل زیر آن دسترسی کافی نداریم.

انواع سقف کاذب
سقف کاذب چوبی


همانطور که از نام آنها مشخص است این نوع سقف کاذب چوبی است و بیشتر در خانه هایی با طراحی خاص مورد استفاده قرار می گیرد. سقف های کاذب چوبی مزایای بسیاری از جمله قابلیت ایجاد طرح های زیبا دارند.
سقف های کاذب چوبی به میزان قابل توجهی از انتقال صدا بین طبقات مختلف ساختمان ها می کاهد و گزینه مناسبی برای نورپردازی خاص می باشد.
سقف کاذب IGglas

سقف کاذب ایگلز نیز یکی از جدیدترین انواع سقف کاذب می باشد. این سقف ها از مواد بسیار خاصی مانند اکریلیک ساخته شده اند و از داخل نورپردازی خاصی دارند.