شماره مجازی دائمی ایالات متحده یا گوگل ویس یک سرویس گوگل ویس است که می توانید برای دریافت شماره تلفن ایالات متحده خریداری کنید.


کدام حساب ها می توانند گوگل ویس را خریداری کنند؟

  • یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید
  • تأیید و وریفای بایننس ایالات متحده
  • وریفای حساب بایننس
  • یک Apple ID دائمی بسازید
  • ایجاد حساب کاربری واتساپ (آموزش)
  • برقراری تماس صوتی ایالات متحده (رایگان)
  • به صورت رایگان پیامک ارسال یا دریافت کنید
  • ایجاد حساب در وب سایت های خارجی مختلف که نیاز به شماره تایید دارند
  • نامحدود استفاده رایگان نامحدود بدون شارژ
  • شماره ایالات متحده برای ایجاد یک حساب کاربری در فیس بوک استفاده می شود


اگر برای تأیید حساب فیسبوک خود به یک شماره ایالات متحده نیاز دارید، بهترین گزینه استفاده از یک شماره ساختگی Google Weiss است. همچنین می توانید از یک شماره دائمی ایالات متحده برای تأیید حساب فیس بوک خود استفاده کنید یا می توانید شبکه های اجتماعی دیگری ایجاد کنید. یکی از مزایای Google Weiss این است که دائمی است، همیشه در دسترس شماست و هر زمان که نیاز داشتید می توانید از آن استفاده کنید.

خرید شماره مجازی دائمی برای بایننس

همانطور که می دانید یکی از مشکلات ایرانی ها ایجاد حساب قانونی در بایننس است، اگر می خواهید یک حساب ساب بایننس ایجاد کنید باید از یک شماره خارجی معتبر استفاده کنید. یکی از بهترین شماره های مجازی دائمی برای بایننس گوگل ویس است که دارای پیشوند ایالات متحده و همچنین دائمی است، در صورت نیاز به تایید مجدد در حساب خود می توانید به این شماره دسترسی داشته باشید.


گوگل ویس یا شماره مجازی دائمی ایالات متحده را بخرید

هنگامی که یک شماره مجازی Google Weiss خریداری می کنید، یک شماره تلفن ایالات متحده دارید که برای شما منحصر به فرد است و هیچ کس دیگری نمی تواند از آن استفاده کند.


در واقع با گوگل ویس می توانید یک شماره مجازی داشته باشید که به راحتی از چندین گوشی هوشمند و سیستم دسکتاپ به آن دسترسی داشته باشید.شماره مجازی دائمی آمریکا


خرید گوگل ویس به این معنی است که شما فقط باید یک بار برای این شماره مجازی ایالات متحده هزینه کنید. لطفا توجه داشته باشید که پس از خرید، شماره Google Voice نیازی به شارژ مجدد ندارد، به طور دائم در دسترس است و حتی می توانید چندین حساب با شماره ایجاد کنید. هیچ محدودیتی برای شماره های Google Voice وجود ندارد، می توانید از آن برای ثبت نام و دریافت کدهای تأیید در همه نرم افزارها و وب سایت هایی که به شماره ایالات متحده نیاز دارند استفاده کنید.



خرید شماره مجازی آمریکا

اگر نیاز به خرید یک شماره مجازی دائمی و همیشه در دسترس دارید، گوگل ویس برای شما بهترین است و همچنین هزینه بسیار کمی دارد.


با خرید شماره مجازی آمریکا شماره ای با کد آمریکا خواهید داشت که می توانید به صورت نامحدود با آن تماس بگیرید و با آن پیام ارسال و دریافت کنید. از این شماره برای ایجاد حساب کاربری در وب سایتی استفاده می شود که با شماره ایرانی می توان اکانت ایجاد کرد، این امکان پذیر نیست، بسیار مفید و کارآمد است.


برای اپل آیدی خود یک شماره مجازی بخرید

شما می توانید با خیال راحت و آسان اکانت اپل آیدی خود را با یک شماره مجازی دائمی ایالات متحده ایجاد کنید و همیشه به این شماره دسترسی خواهید داشت، هیچکس جز شما نمی تواند به این شماره و اطلاعات دسترسی داشته باشد.


اعداد ایالات متحده برای علامت های تیک

اگر می‌خواهید در شبکه اجتماعی TickTock ثبت‌نام کنید و به یک شماره امن ایالات متحده نیاز دارید که همیشه در دسترس باشد، Google Weiss بهترین گزینه است. شما می توانید با هزینه ای ناچیز یک شماره ایالات متحده دریافت کنید که برای ایجاد حساب های خارجی مناسب است و یکی از ویژگی های Google Weiss ایجاد اکانت های tic-tac-toe و سایر شبکه های اجتماعی است.خرید شماره مجازی دائمی

بسیاری از دوستان احساس می کنند شماره آنها دائمی و مهم است و به شماره ای نیاز دارند که همیشه در دسترس باشد و فقط متعلق به آنها باشد. اگر نیاز به خرید یک شماره مجازی دائمی با پیشوند ایالات متحده دارید، گوگل ویس بهترین گزینه است. شما.