پارتیشن شیشه ای با رویکرد مینیمالیستی بهترین گزینه برای دفاتر مدرن است و نور را سخاوتمندانه به محیط هدایت می کند. این پارتیشن ها با ایجاد یک سطح شفاف، بستر مناسبی را برای تبلیغات یا مدیریت منابع انسانی فراهم می کنند. استفاده از این صفحه نمایش علاوه بر جداسازی فضاهای مورد نظر در ادارات، نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون داخلی فضاهای اداری دارد که قابل مقایسه با سایر محصولات نیست.


این پارتیشن ها ترکیبی بسیار جذاب و زیبا از شیشه و آلومینیوم با رنگ ها و کیفیت های متنوع در پروفیل و سخت افزار درب پارتیشن می باشد که برای جداسازی قسمت های مختلف در یک دفتر کار مدرن استفاده می شود. استفاده از شیشه به عنوان جداکننده اتاق به انتقال نور محیط به کناره های پارتیشن کمک می کند و همچنین نقش مهمی در کنترل صدا دارد. به جرات می توان گفت پارتیشن های شیشه ای فریم لس جدیدترین و زیباترین انواع پارتیشن های قابل استفاده در ادارات هستند.

چرا استفاده از پارتیشن شیشه ای توصیه می شود؟

تکنیک های به کار رفته در ساخت و نصب پارتیشن شیشه ای تک جداره به گونه ای است که این نسل از پارتیشن ها به یکی از کارآمدترین و جذاب ترین پارتیشن های موجود در بازار تبدیل شده است.


مهمترین دلایل انتخاب پارتیشن شیشه ای در فضای اداری تجاری عبارتند از:

1- نصب و راه اندازی پارتیشن شیشه ای سریع و ساده است

نصب پارتیشن شیشه ای فرآیند پیچیده ای نیست. صاحبان ساختمان ها و تیم های مدیریتی آنها می توانند آنها را راحت تر و سریعتر از پارتیشن های سنتی نصب کنند. همچنین امکان جابجایی پارتیشن و تغییر چیدمان دفاتر در طرح های جدید پارتیشن شیشه ای وجود دارد.به عنوان مثال، می توانید به راحتی و به سرعت یک فضای اداری کوچک را با کمک پانل های شیشه ای قابل حمل به اتاق کنفرانس، اتاق جلسه یا فضای کاری باز تبدیل کنید.


2- اجرای پارتیشن شیشه ای به صرفه است

جداسازی فضاهای کاری به وسیله دیوارهای شیشه ای متحرک یکی از اقتصادی ترین و در عین حال مدرن ترین تکنیک ها برای بازسازی دفاتر است. حمل و نقل پارتیشن شیشه ای بسیار آسان است. بنابراین می توانید بدون نیاز به تجهیزات خاص و یا نیاز به تعطیلی طولانی ساختمان در مدت زمان کوتاهی دفتر خود را به محیطی کاربردی و جذاب تبدیل کنید.


3- پارتیشن شیشه ای نور ساختمان را افزایش می دهد

کمبود نور طبیعی معمولا یکی از مشکلات معمول در ادارات است. این مشکل بر کارایی و روحیه کارکنان تأثیر منفی می گذارد. اما می توانید با کمی خلاقیت نور طبیعی بیشتری دریافت کنید و دکوراسیون دفتر کار را تغییر دهید و از این طریق روحیه کارمندان را ارتقا دهید.

با نصب پارتیشن شیشه ای می توان فضای داخلی ساختمان را به گونه ای طراحی کرد که نور طبیعی حتی به تاریک ترین قسمت های ساختمان وارد شود. در واقع پارتیشن شیشه ای استفاده از نور طبیعی را به حداکثر می رساند.


4- پارتیشن شیشه ای به زیباسازی فضای داخلی کمک می کند

اگر از طرفداران سبک های طراحی داخلی مدرن و شیک هستید، پارتیشن شیشه ای بهترین انتخاب است. امروزه رقابت در فضای کسب و کار بالاست. اکثر شرکت ها با روش های مختلف سعی در جذب مشتریان بیشتری دارند. دیوارهای شیشه ای متحرک یا ثابت جلوه ای ظریف و زیبا به فضای داخلی ساختمان می دهند. از طرفی می توانید با استفاده از تکنیک های موجود مانند حصیر، اچ و چاپ روی شیشه و یا استفاده از ویترای ظاهری کاملا متمدنانه و جذاب ارائه دهید که تقریبا در هر فضایی قابل استفاده است.5- نگهداری پارتیشن شیشه ای آسان است.


تمیز کردن و نگهداری پارتیشن شیشه ای نسبتاً آسان است. با استفاده از پارچه های نظافتی مانند پارچه های میکروفیبر به راحتی می توانید پنل های شیشه ای را تمیز کنید.


6- ماندگاری پارتیشن شیشه ای طولانی است.

پارتیشن های شیشه ای که ضخامت مناسب و استانداردی دارند در برابر ضربه یا سایش بسیار مقاوم هستند. اگر از دیوارهای شیشه ای متحرک یا ثابت به درستی استفاده کنید، عمر زیادی برای شما خواهند داشت.


7- پارتیشن شیشه ای باعث افزایش راندمان کاری پرسنل می شود.

افزایش بهره وری پرسنل این شرکت یکی از مزیت های بزرگ استفاده از پارتیشن شیشه ای در داخل دفاتر می باشد. با نصب دیوارهای شیشه ای می توانید به راحتی بر کارمندان خود نظارت داشته باشید. با دانستن این موضوع، کارمندان وظایف خود را با دقت بیشتر و کیفیت بهتر انجام می دهند. به علاوه، زمان کمتری را صرف انجام کارهای نامرتبط می کنند. پانل های شیشه ای نه تنها از تنبلی کارکنان جلوگیری می کند، بلکه باعث مسئولیت پذیری بیشتر آنها می شود. این دو عامل نقش موثری در افزایش راندمان کاری کل مجموعه خواهند داشت.


پارتیشن شیشه ای چقدر عایق صدا است؟

یکی از دغدغه های اصلی علاقه مندان به استفاده از پارتیشن اداری در دفاتر کار، عایق صدا بودن پارتیشن است. اصولاً چیزی به نام عایق صدا در همه پارتیشن ها وجود ندارد، حتی اگر فرض کنیم پارتیشنی با عایق صوتی 100 درصد طراحی و تولید شده باشد، این مشکل با چالش های بزرگی مواجه است زیرا در بیشتر فضاهای اداری که در اطراف ما وجود دارد، سقف وجود دارد. ، کف و دیوارها عایق صدا نیستند و در نتیجه ممکن است به سطح بالایی از کاهش صدا کمک کنند.پارتیشن های شیشه ای بین 70 تا 75 درصد در شکست صدا در محیط خود نقش دارند که آنها را در موقعیت بهتری نسبت به جداکننده های دیگر قرار می دهد.


پارتیشن های شیشه ای دو جداره از نظر شکستن صدای محیط اطراف هیچ تفاوتی با پارتیشن های شیشه ای تک جداره ندارند زیرا هر دو پارتیشن دارای شیشه های تک جداره در قسمت در هستند و در کل پارتیشن های دوجداره برای مصارف دیگر می باشد. در حال استفاده هستند.


چه نوع صفحه نمایش هایی ارزان ترین هستند؟

طراحی پارتیشن در کشور ما کاملا به روز بوده و از نظر کیفیت می تواند با اکثر کشورها رقابت کند. پارتیشن های مختلفی در بازار ارائه می شود که شامل پارتیشن شیشه ای فریم لس، پارتیشن شیشه ای و آلومینیومی، پارتیشن ام دی اف می باشد و تمامی پارتیشن های فوق دارای مدل های تک جداره و دو جداره می باشند. در قیمت گذاری دیوارهای پارتیشن مدل و میزان مواد اولیه مصرفی در ساختار دیوارهای جداکننده و در نهایت حمل و نقل و نصب این محصول تاثیر بسزایی داشته و مورد بررسی قرار می گیرد.


صفحه های آلومینیومی و شیشه ای

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن های شیشه ای فریم لس


پارتیشن شیشه ای چه رنگی است؟

پارتیشن شیشه ای فریم لس به عنوان یکی از کوچکترین پارتیشن های تولید شده دارای رنگ بندی متنوع بر روی فریم، دسته و لولا آلومینیومی و همچنین شیشه می باشد. رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و نقره‌ای روی قاب و سخت‌افزار از جمله رنگ‌های پرفروش هستند که بر اساس نظر کارفرما و بر اساس رنگ‌های موجود در فضای اداری و فضای اداری انتخاب می‌شوند.دکوراسیون داخلی مربوطه. شایان ذکر است تمامی رنگ ها آنودایز (پلیت) بوده و رنگ های الکترواستاتیک ضد خش در مجموعه نمایشگرها موجود بوده و با این ویژگی ارائه شده است.هنگام سفارش شیشه و حتی پس از نصب پارتیشن، بهتر می توانید انواع شیشه رنگی یا فیلم رنگی را برای پوشش شیشه خود سفارش دهید.


زمان کار بر روی پارتیشن های شیشه ای چقدر است؟

پارتیشن های شیشه ای فریم لس کمترین زمان طراحی و اجرا را دارند. اجرای پارتیشن شیشه ای در دو قسط امکان پذیر است، در صورت سفارش پارتیشن به صورت عادی از لحظه طراحی تا اتمام اجرا 10 روز زمان می برد و در صورت فورس ماژور زمان نصب و اجرا. تا دو روز کاری نیز امکان پذیر است.به جرات می توان گفت با این زمان پارتیشن شیشه ای تک جداره سریع ترین نوع پارتیشن موجود در بازار بوده و به دلیل نکات مثبت طرفداران زیادی دارد.


پارتیشن های شیشه ای در چه ارتفاعی قابل اجرا هستند؟

پارتیشن های فریم لس تولید و نصب شده توسط گروه پارتیشن به دلیل استحکام بالای فریم آلومینیومی و ساختار مربوط به آن امکان تقسیم بندی از نیم تا 310 سانتی متر ارتفاع را دارا می باشد اما در هنگام سفارش پارتیشن باید بر اساس نیاز باشد. از پروژه و از طرفی پاسخگویی مناسب این محصول، بسیار دقیق بود.

در پارتیشن های شیشه ای بهترین ارتفاع از نظر مقاومت و زیبایی پارتیشن تا اتحاد آن با سقف است اما همیشه استثناهایی وجود دارد. در برخی موارد طراح داخلی به دلیل نیاز کارفرما یا به دلیل محدودیت سیستم های نصب (سرمایش و گرمایش) و ... مجبور به کوتاه کردن پارتیشن می شد.

پارتیشن دارای ارتفاع بالایی می باشد، برای این منظور شرکت سازنده پارتیشن با تکنیک های منحصر به فرد خود در زمینه تولید و نصب چنین پارتیشنی قادر به اجرای موارد فوق خواهد بود.تفاوت بین پارتیشن شیشه ای و شیشه خارجی (قیمت پارتیشن شیشه ای) چیست؟

پارتیشن اداری شیشه ای از نظر ساختار و عملکرد دارای تفاوت های آشکاری با شیشه بیرونی است که در مواردی به آن میرال نیز می گویند که در این قسمت به برخی از این تفاوت ها اشاره می کنیم.


از آنجایی که پارتیشن های شیشه ای در فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند، باید کمترین میزان ارتعاش را داشته باشند تا کاربرانی که در فواصل نزدیک سفر می کنند، احساس راحتی و امنیت کنند و یا از منظری دیگر از این لرزش احساس خطر نکنند.ارتعاش در شیشه میرال . کاملا واضح است

پارتیشن های شیشه ای در دفاتر عمدتاً برای اتاق های مدیریت یا اتاق های کنفرانس و جلسات استفاده می شوند و در این فضاها ویژگی هایی مانند عایق صدا یا قطع صدا بیشتر از زیبایی که از نظر ساختاری بیشتر به The Frame مربوط می شود، اهمیت دارد. آن شیشه بیرونی میرال!


از دیگر تفاوت های پارتیشن اداری با شیشه بیرونی می توان به زیبایی و ظرافت پارتیشن های شیشه ای اشاره کرد. پروفیل های پارتیشن ظریف اما بادوام که برای نصب و تحمل وزن شیشه بر روی انواع سقف ها و دیوارهای ثابت نیازی به هیچ نوع پروفیل یا سازه های دوتایی ندارند و در نتیجه شکل ظریف تری دارند و با یک دست نام گذاری می شوند. ظاهر.


تفاوت های زیادی بین پارتیشن های شیشه ای تک جداره و شیشه های خارجی وجود دارد که برای اطلاعات بیشتر در این مبحث به طور خلاصه به آنها پرداخته شده است.