آشنایی با زنجیره های صنعتی

وقتی با کلمه زنجیر مواجه می شویم، ناخودآگاه بیشتر ذهن ما به زنجیره های کلاسیک و باستانی کشیده می شود. حلقه های به هم پیوسته از آهن و فولاد که برای نگه داشتن یا کشیدن اجسام سنگین استفاده می شود. اما این سوال پیش می آید که آیا تمام زنجیرهای دنیا اینگونه است؟ یا برای کشیدن یا نگه داشتن اجسام بسیار سنگین ساخته شده اند؟ زنجیره ای که برای اهداف انتقال نیرو طراحی، تولید و عرضه می شود. زنجیرهایی که در انواع صنایع و امور صنعتی کاربرد فراوانی دارند. در این مقاله قصد داریم نگاهی کوتاه به سازه های طراحی زنجیره صنعتی داشته باشیم.

نامی آشنا برای تمامی صنایع و دستگاه هایی که به نوعی از این قطعات در روند کاری خود استفاده می کنند. طیف وسیعی از دستگاه های مکانیکی می توانند در گروه زنجیره های صنعتی جایگاهی داشته باشند. از زنجیر صنعتی ساده گرفته تا انواع زنجیر صنعتی مکانیکی و پیشرفته را می توان به نوعی در این دسته از قطعات مکانیکی قرار داد.

اما در مکالمات محاوره ای در فضاهای صنعتی، زمانی که زنجیر صنعتی مطرح می شود، معمولا نوع پیشرفته ای که برای انتقال نیرو طراحی شده است، موضوع گفتگو است. زنجیر صنعتی که برای انتقال نیرو طراحی شده است با زنجیرهای معمولی که ساختار یکپارچه دارند و از قطعات کوچکتری تشکیل شده است که در کنار هم قرار گرفته اند متفاوت است.

این نوع زنجیرها به گونه ای ساخته می شوند که به راحتی در چرخ دنده های خود قرار می گیرند و امکان انتقال نیروی لازم همراه با چرخش چرخ دنده ها را فراهم می کنند. انعطاف بالا در انتخاب طول زنجیره صنعتی از دیگر ویژگی های آن است. زیرا هر حلقه از این نوع زنجیر با یک پین به حلقه های دیگر متصل می شود که با برداشتن پین مشخص شده به راحتی می توان آن را کوتاه یا افزایش داد و طول کلی زنجیر را تغییر داد.زنجیره های صنعتی بسته به نیاز مشتری برای صنایع غذایی، کشاورزی، زنجیر نقاله و بسیاری از صنایع دیگر استفاده می شود. زنجیر صنعتی نیز در انواع فولادی، استیل و ... ساخته می شود و بر اساس نیاز مشتری یکی از انواع زنجیر صنعتی را ارائه می دهیم.


قیمت زنجیر صنعتی

قیمت زنجیره صنعتی بر اساس اندازه و نوع زنجیره صنعتی و نوع کاربرد آن و بر اساس سفارش مشتری تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت زنجیر صنعتی می توانید به سایت شرکت بازرگانی آسیا بکسال مراجعه نمایید.


فروش زنجیرهای صنعتی

زنجیرهای صنعتی در انواع مختلفی به فروش می رسند. زنجیره صنعتی بر اساس نوع کاربری که دارد خریداری می شود. فروش زنجیره ای صنعتی به صورت حضوری یا اینترنتی امکان پذیر است. در فروش زنجیره های صنعتی در اینترنت می توانید اطلاعات کاملی در مورد زنجیره های صنعتی کسب کنید و زنجیره های صنعتی را خریداری کنید.


کیفیت زنجیره صنعتی

هدف از خرید زنجیر صنعتی انتقال انرژی است و از این طریق می توان از آن برای جابجایی و کشیدن اجسام در کشاورزی، کارخانه ها و بسیاری از صنایع دیگر استفاده کرد. در تمامی کارهایی که زنجیره های صنعتی انجام می دهند، کیفیت زنجیره های صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در هنگام خرید باید کیفیت زنجیره های صنعتی را در نظر بگیرید تا در ادامه استفاده از زنجیره های صنعتی دچار مشکل نشوید.